We hebben een heerlijke week gehad het huisje is heerlijk ruim en volledig ingericht met een goed bed en bank zo heerlijk rustig gelegen en van huis mooie wandelingen en uitstapjes gemaakt we hebben genoten de hond ook hij had hier ook alle ruimte we komen graag nog een keer terug nog genoten thuis van het potje jam dat klaar stond de ontvangst was ook allervriendelijkst groetjes fam krelekamp
eifel.de Tipp